Visser.reismee.nl

Vlucht gemist, dagje Auckland extra en nu...

Kia Ora,

Wij zijn inmiddels veilig geland (14 december) in Nieuw-Zeeland, Aukland. Om 5 uur in het hotel ingechecked, bijgekomen en vervolgens eten en naar bed. Hotel is aan de baai en heeft veel ruimte! Eigenlijk het meest luxe hotel waar we ooit hebben gezeten. Het ontbijt was fantastisch, ommelet of yoghurt met muesli en fruit, heerlijk!

Gister (15 DEC) hebben we het vliegtuig naar Queenstown gemist, dus, herboeken (Change Fee!) en hotel, vervelend, maar dat was niet anders. Ook nog een auto kunnen regelen, een Toyota Outlander! Dankzij deze auto ook nog bij Wim de Bruin en zijn familie geweest (de zoon van Chris de Bruin, een broer van onze oma). Zeer bijzonder en erg vriendelijke mensen. De Kiwi's (Nieuw-Zeelanders) zijn over het algemeen erg vriendelijk en voor diegene die naar de VS zijn geweest, de 'how are you doing' begroeting is hier ook en het is ook een gemeende vraag.

Nu zitten we te wachten op het vliegveld totdat de vlucht naar Queenstown te wachten met Jetstar. Vanaf Queenstown gaan we door naar Manapouri waar we 2 nachten zitten. Hier gaan we genieten van de omgeving.

Even wat extra informatie, internet en bellen zijn hier ERG duur! (2,50 EURO voor 15 minuten internet, bellen 22 tot 44 cent per minuut!) Dus er zal niet zo vaak een update komen. Foto's uploaden wordt ook nog leuk, want het internet is niet alleen duur, maar ook... traag, dus maar even kijken hoe dat gaat.

Kijk regelmatig toch op dit blog, want het kan dat er ineens een berg foto's staan (dan zal ik ook een korte update posten)

Verder zijn wij op het volgende nummer mobiel te bereiken: (INTERNATIONAAL NUMMER NIEUW ZEELAND) gevolgd door (0)220868097.

Vriendelijke groeten,

Jan Willem, Marietje, Hans en Joost

P.s. Links rijden ... is anders en rechts (bij gelijke kruisingen) heeft gewoon voorrang.

P.p.s BRRR koud zie ik op knmi.nl! Wij gaan naar 20 graden! :D

Bert en Marjan

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om het vliegtuig te missen. Fijn dat jullie al zo genieten.Heerlijk die temperatuur daar. Hier gaat het morgen weer sneeuwen.

Tineke en Jans Huiskes.

Hoi allemaal,
Erg leuk dat jullie al zover zijn. Geniet er met volle teugen van.
Het strooizout in Nederland raakt geloof ik alweer een beetje op, dus wat dat dat betreft kunnen jullie beter een poosje voor kiwi blijven spelen!
Groeten van Tineke en Jans.

Hans

@Bert/Marjan:

Dat was ik, had verkeerde tijd onthouden, de aankomst ipv vertrekttijd.... Op zich geluk bij ongeluk, hebben nu een familielid bezocht wat anders niet mogelijk was.

simon

dat is het voordeel van je rit missen dan ben je in ieder geval ruim op tijd voor de volgende vlucht.

Henri

'Ommelet', speciaal voor ommenaren? :P Maar klinkt goed jongens! Ik kijk nu al uit naar het volgende verhaal!

Ruth, Hans en Gijs

He luitjes,

Wat leuk om jullie belevenissen te lezen! Heel veel plezier en we zullen deze site regelmatig checken op updates!
Groetjes vanuit een wit en vastgelopen Nederland :)

Ruth