Visser.reismee.nl

Foto update...

Eindelijk wat sneller en stabieler internet! Foto's komen er (uiteindelijk) op. Nu staan er 4 op, inclusief de Boeing 747 waar Jan Willem mee gevlogen heeft (en prefereerd boven 'narrow body' dus kleinere vliegtuigen zoals de A320 van Jetstar, die iets te stijl opstijgd)

EDIT: 23.28 lokale tijd (GMT +11), foto's bijgevoegd van de rest van de reis. Reseizen ga ik nog doen van een paar foto's, maar kost nogal wat tijd. Kijk dus regelmatig in (oude) albums voor updates, ik zal geen berichten hierover posten, hooguit in het normale verslag.

Hans

Reacties

Reacties

Ruth

Wat ontzettend leuk om jullie avonturen te volgen en nu ook met foto's! Heerlijk, wij worden helemaal jaloers!

Hans, een wandeltocht op slippers!!

Nou vanuit een nog steeds wit Nederland groeten wij jullie vanachter een kop warme choco :)

Hans, Ruth en Gijs

Dinie Euverman

Hallo familie Visser, wat een geweldige reis maken jullie! Leuk om te volgen. Doe ik niet dagelijks maar nu heb ik vakantie en alle tijd. Het jaar uitluiden met dolfijnen lijkt me erg bijzonder. Geniet ervan en doe voorzichtig met het reizen. (gelukkig is het niet glad bij jullie, ik be nblij dat ik een paar dagen niet op pad moet. We hadden een prachtige witte Kerst, dat wel maar daar geniet je het meest van zonder banden onder je. Groeten uit Zwolle van Dinie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!