Visser.reismee.nl

Wat informatie tussendoor.

Kia Ora,

Als het goed is heeft iedereen (vrienden, familie, collega's etc.) waarvan wij het e-mail adres hebben een mail gehad met deze link. Het blijkt toch niet helemaal goed gegaan te zijn, dus mocht je iemand weten die deze link nog niet heeft, stuur het even door.

Verder worden de foto's genomen met een Panasonic TZ-10.

Verder updaten wij het blog om verschillende tijden/momenten, dus nogmaals kijk regelmatig voor nieuwe foto's en verhalen.

Tot zover,

Hans

gdenouden@xs4all.nl

Hoi lieve avonturiers,

Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd zeg, geweldig wat een indrukken allemaal. Ik vind het ontzettend leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden met verhalen en al die mooie foto's. Vooral dat zwemmen in die baai lijkt mij geweldig ook lijkt het landschap mij heel mooi, heel afwisselend.

JUllie ook een hele fijne bijzondere jaarwisseling toegewenst beleef het maar heel bewust want dit is wel heel bijzonder. Hoe zit het eigenlijk met de wijn /drank prijzen vallen die mee of tegen ?

Lieve groeten van Gerdien, Piet , Julia en Inge

Hetty

Vanuit 2010, een vraag voor de toekomst: "Hoe is in het in 2011?"

Allemaal een Gelukkig Nieuwjaar! Wij zijn er over twaalf uren aan toe!

tineketimmers@planet.nl

hoi reizigers, een heel gezond en goed 2011 gewenst uit dordt! Wat is het harstikke leuk via deze website met jullie "mee op reis"te zijn. Wij genieten met jullie mee! Jan,zoals je begrijpt, het visverhaal (de kreeft) sprak koos bijzonder aan. We hebben hier sneeuwschuivers en ijsbrekers nodig om bij het water te komen. KONING WINTER. Blijven jullie maar genieten van koningin zomer!! gr koos en tien