Visser.reismee.nl

Airco\'s, Slapeloze nachten en Schiphol

Goedenochtend!

Geen Kia ora meer, we zijn namelijk inmiddels veilig geland op Schiphol. De overstap in Hong Kong duurde en werd ook weer vertraagd. Tot grote ergernis van ons, want in Hong Kong is de Airco zo extreem dat je ogen bijna onder de kraan moeten om vochtig te blijven.

De vlucht naar Nederland is prima verlopen, alleen om 1 uur 's nachts nog een warme hap te krijgen... is wat apart. Slapen is er niet echt van gekomen, de vlucht was namelijk erg vol en het was gewoon wat krap om goed te kunnen zitten. Het ontbijt was ook meer dan welkom, met name de koffie! Inmiddels zijn we zo'n 30 uur wakker en moeten we nog een dag van minimaal 12 uur. Tip voor de mensen die denken 'gut ik ga even langs', doe maar niet. Ons humeur is niet helemaal... nouja, je begrijpt het wel.

We hebben enorm genoten en nu is het toch echt afgelopen. Ik schrijf dit bericht vanuit de Intercity naar Zwolle. Het gaat dus toch goed met Nederland, in ieder geval de NS, die heeft namelijk gratis internet!

Wij willen iedereen bedanken voor jullie leuke en spontane reacties en hopen dat jullie net zo genoten hebben van het blog als ik (Hans) van het schrijven ervan. Ik ben alleen nog niet klaar, er komen nog veel meer foto's online.

Vriendelijke groeten,

Jan Willem, Marietje, Hans en Joost

Ruth

Welkom thuis luitjes!
Wat hebben jullie een geweldige reis gehad! We hebben erg genoten van jullie verhalen en verheugen ons erop om jullie 'live' te spreken.
Tot snel!

Groetjes, Hans, Ruth en Gijs

Tineke en Jans Huiskes

Welkom in de Kievitstraat. Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt, geweldig! We zullen door de straat sluipen om jullie niet te wekken !
Groeten Tineke en Jans

Sita

Hallo allemaal,

Welkom terug in Nederland! Heb vandaag de link gekregen en aan een stuk jullie verhalen gelezen.

Zo te lezen hebben jullie een geweldige reis gemaakt en enorm veel mogen beleven. Ik zie nu een beetje groen van jaloezie, zo'n reis lijkt me ontzettend mooi.

De wasmachine zal nu wel al draaien en misschien liggen jullie al weer lekker in je eigen bed, maar zo'n reis zal je niet snel vergeten.
Tot snel!

Remond

Goed om te horen dat jullie terugweg veilig is verlopen en fijn om te weten dat jullie een onvergetelijke reis hebben meegemaakt. Ik ben benieuwd naar de ervaringen waar niet genoeg ruimte op deze blog voor was.

Welkom thuis! Pak je rust en kom terug op adem.. de echte wereld begint alweer snel!

Hetty

Hallo familie,

Genoten van jullie belevenissen.
Jan Willem, kom maar even rustig bij van een Jetlag!!!

Ik zie binnenkort wel weer in het leven van de werkenden!

Groetjes, Hetty